آتش‌بس پایگاه‌های جاسوسی رژیم صهیونیستی تحت حملات حزب الله در لبنان

2024 فوریه 23

این عکس مربوط به خبری است که دربارهٔ حزب الله لبنان است. حزب الله لبنان اعلام کرده که تجهیزات جاسوسی و پایگاه‌های رژیم صهیونیستی را در شمال فلسطین اشغالی هدف قرار داده است. حزب الله لبنان با صدور سه بیانیه جداگانه اعلام کرد که اقدام به حمایت از مردم فلسطین کرده و به مقاومت در برابر تجاوز رژیم اشغالگر پاسخ داده است. این اقدامات مجاهدان مقاومت اسلامی با سلاح مناسب انجام شده و هدف آن‌ها تجهیزات جاسوسی و پایگاه‌های رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین است.

به گزارش تاپ طنز به نقل از المنار، مقاومت اسلامی حزب الله لبنان اعلام کرد که تجهیزات جاسوسی و پایگاه‌های رژیم صهیونیستی را در شمال فلسطین اشغالی هدف قرار داده است.
حزب الله لبنان با صدور سه بیانیه جداگانه اعلام کرد: در راستای حمایت از مردم استوار فلسطین در نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت دلاور و شریف آن و پاسخ به تجاوز رژیم اشغالگر به روستاها و منازب غیرنظامیان، مجاهدان مقاومت اسلامی ساعت ۱۵:۰۰ بعدازظهر پنج‌شنبه به وقت محلی تجهیزات جاسوسی رژیم صهیونیستی را در پایگاه «برکه ریشا» با سلاح مناسب و به صورت مستقیم هدف قرار دادند.
حزب الله در بیانیه دوم افزود: مجاهدان مقاومت اسلامی ساعت ۱۷:۴۰ بعدازظهر پنج شنبه محل استقرار نظامیان صهیونیست را شهرک اشغالی «المناره» با سلاح مناسب و به صورت مستقیم هدف قرار دادند.
در سومین بیانیه حزب الله آمده است: مجاهدان مقاومت اسلامی ساعت ۱۸:۰۰ مراکز تجمع نظامیان صهیونیست را در شهرک اشغالی «المطله» با سلاح مناسب و به صورت مستقیم هدف قرار دادند.

منظور از این عنوان احتمالا اشاره به تجهیزات جاسوسی و پایگاه‌های نظامی و امنیتی رژیم صهیونیستی است که تحت حملات و حمله‌های نیروهای حزب الله لبنان قرار گرفته و آتش‌زده شده‌اند. حزب الله لبنان به عنوان یک گروه مقاومتی علیه رژیم صهیونیستی و اعضای آن مبارزه می‌کند و به نظر می‌رسد که در جنگهای مسلحانه با این رژیم تجهیزات جاسوسی و پایگاه‌های آن آسیب دیده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Related
شگفتی‌های نخلستان‌های بوشهر: زیبایی و شکوه در آغوش خزانات طبیعت قلعه رودخان: حصنی افسانه‌ای پر از زیبایی شادی کودکان فلسطینی پس از یافتن قطره‌ای از آرامش + فیلم نبرد مرزبانان آمریکایی با مهاجرین غیرقانونی: وضعیت نگران کننده و راه‌های درمان ۔ آمادگی ملت ایران پس از آموزش ۱۴۰۰ ساله از اهل‌بیت (ع) + ویدیو
Categories
Hashtag
آمریکا اخبار حوادث اخبار سلامتی ارتش رژیم صهیونیستی اسامه حمدان اسرائیل اسراییل الهلال الهلال عربستان امریکا انتخابات انتخابات 1402 انتخابات مجلس انگلیس اوکراین ایالات متحده آمریکا تل آویو جنبش حماس جنگ روسیه و اوکراین جنگ غزه جو بایدن حزب الله لبنان حماس حوادث روسیه رژیم صهیونیستی ستاد انتخابات کشور سلامت سپاهان صهیونیست طوفان الاقصی عملیات طوفان الاقصی غزه فرانسه فلسطین فوتبال قانون انتخابات لیگ قهرمانان آسیا مسجدالاقصی مسکو مصر مقاومت فلسطین ناتو واشنگتن کاخ سفید