آتش‌سوزی مهیب لالیگا؛ بازی پس از حادثه به تعویق افتاد

2024 فوریه 23

سلام دوست عزیز. این عکس یک آتش‌سوزی در شهر والنسیای اسپانیا نشون میده. آتش اینجوری شد که دو مجتمع آپارتمانی خیلی آسیب دیدن و بسیاری از مردم دچار مشکل شدن. از طرف دیگه، تیم‌های فوتبال والنسیا و لوانته باید با هم به مسابقه برن. ولی به خاطر این حادثه بزرگ، با موافقت این دو تیم و فدراسیون فوتبال، مسابقات به مدتی به تعویق افتاد. امیدوارم که مردم در اسپانیا به زودی بهتر بشن و همه خوب و سالم باشن.

به گزارش تاپ طنز، در پی آتش‌سوزی مهیب در شهر والنسیای اسپانیا که دو مجتمع آپارتمانی طعمه آن شدند، تاکنون دست کم چهار نفر جانباخته‌ و بیش از ۱۵ تن مفقود شده‌اند.
باشگاه‌ والنسیا قرار بود فردا مقابل گرانادا به میدان برود و علاوه بر این، براساس برنامه، باشگاه دسته‌دومی لوانته نیز قرار بود هفت ساعت بعد در خانه(والنسیا) از آندورا پذیرایی کند.
با این حال، لالیگا با انتشار بیانیه‌ای و اشاره به درخواست والنسیا و لوانته، دیدارهای این دو تیم را به دلیل آتش‌سوزی مذکور به تعویق انداخت.

این عنوان به معنای این است که به دلیل وقوع حادثه‌ای مهیب مانند آتش سوزی، بازی دو تیم فوتبال در لالیگا به تعویق افتاده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Related
شگفتی‌های نخلستان‌های بوشهر: زیبایی و شکوه در آغوش خزانات طبیعت قلعه رودخان: حصنی افسانه‌ای پر از زیبایی شادی کودکان فلسطینی پس از یافتن قطره‌ای از آرامش + فیلم نبرد مرزبانان آمریکایی با مهاجرین غیرقانونی: وضعیت نگران کننده و راه‌های درمان ۔ آمادگی ملت ایران پس از آموزش ۱۴۰۰ ساله از اهل‌بیت (ع) + ویدیو
Categories
Hashtag
آمریکا اخبار حوادث اخبار سلامتی ارتش رژیم صهیونیستی اسامه حمدان اسرائیل اسراییل الهلال الهلال عربستان امریکا انتخابات انتخابات 1402 انتخابات مجلس انگلیس اوکراین ایالات متحده آمریکا تل آویو جنبش حماس جنگ روسیه و اوکراین جنگ غزه جو بایدن حزب الله لبنان حماس حوادث روسیه رژیم صهیونیستی ستاد انتخابات کشور سلامت سپاهان صهیونیست طوفان الاقصی عملیات طوفان الاقصی غزه فرانسه فلسطین فوتبال قانون انتخابات لیگ قهرمانان آسیا مسجدالاقصی مسکو مصر مقاومت فلسطین ناتو واشنگتن کاخ سفید