استادیوم دوازده بر حسب سلسله‌ای چهار‌تایه: میان‌توبه‌نما، الکراکا، لا چیمرا، لا روچا.

2024 فوریه 24

ایییییییین فردای عزیزم! این عکس یکی از شهرهای خیلی دور نشون میده. بچه ها و بزرگترا از سرتون اگه بگذرونید و روش چشمتون رو ببندید می تونید بفهمید که اینجا جای دیگه ای هست. خبرا می گن که این عکس توی یک شهری به اسم پاریس گرفته شده. توی این شهر البته خبر های جالبی در حال حاضر اتفاق میوفته. افرادی از کشورهای مختلف مثل مصر، قطر، امریکا و رژیم صهیونیستی دور هم جمع شدن تا یک توافق جدید بر سر اوضاع نوار غزه ببندن. امیدوارن با این توافق، جنگ در این منطقه تموم بشه و همه برای زندگی بهتر به هم کمک کنن. اینا همه جزئیات تو یک مذاکره هست که بچه ها قرارن در موردش صحبت کنن و امیدوارن بهتر شدن اوضاع. امروز نماینده های این کشورها دوباره دور هم جمع شدن و سعی می کنن بهترین توافق رو برای این منطقه بدست بیارن. امیدوارم همه چی خوب پیش بره و این توافق به نفع همه باشه. وحشت ها و جنگ ها هیچ وقت خوب نیستن. بیاید با هم دونه به دونه دنیا رو بهتر کنیم. ❤️

به گزارش تاپ طنز، رسانه‌های عبری به نقل از منابع آگاه از مذاکرات در پاریس مدعی شدند «در مذاکرات پاریس بر سر خطوط کلی جدید توافق شده است».
این منابع گفتند: «پیشرفت‌هایی وجود دارد که ممکن است اجازه حرکت برای مذاکره درباره جزئیات را بدهد».
منابع رسانه‌ای جمعه از آغاز دور جدیدی از مذاکرات با حضور نمایندگانی از مصر، قطر، آمریکا و رژیم صهیونیستی در پاریس با هدف دستیابی به آتش‌بس در نوار غزه خبر داده بودند.
شبکه تلویزیونی قاهره مصر گزارش داد که این دور از مذاکرات با هدف ایجاد آتش‌بس در غزه، تبادل اسرا و حمایت از اوضاع انسانی در نوار غزه انجام می‌شود.
یک منبع مطلع به خبرگزاری رویترز اعلام کرد مذاکرات هر یک از میانجی‌گران – آمریکا، مصر و قطر – بر سر آتش‌بس در غزه به طور جداگانه با رئیس سرویس اطلاعاتی موساد آغاز شده است.
این منبع مطلع در رابطه با آغاز مذاکرات جدی درخصوص برقراری آتش‌بس در غزه ابراز خوشبینی کرد.
وبگاه «واللا» به نقل از ۲ مقام مطلع از روند مذاکرات گزارش داد: «در جریان مذاکرات در پاریس میان نمایندگان آمریکا، اسرائیل، مصر و قطر، طرحی جدید و به روز شده برای توافق آزادی اسرا مورد توافق قرار گرفت».
این منابع مطلع درباره جزئیات پیشرفت در مذاکرات گفتند: «در مذاکرات پیشرفت‌هایی حاصل شده است» به‌طوری‌که ممکن است اجازه دهد به مرحله توافق بر سر جزئیات توافق، از جمله تعداد و هویت اسرا رفت و انتظار می‌رود کابینه جنگ اطلاعات تکمیلی را از تیم مذاکره کننده دریافت و شاید طی امروز عصر درباره گام‌های بعدی تصمیم گیری کند.
یک مقام دیگر مطلع از مذاکرات تایید کرد که پیشرفت در جهت مذاکرات مفصل‌تر در حال انجام است و ادعا کرد «توانایی میانجی‌ها بر متقاعد کردن حماس به منظور موافقت با چارچوب جدید به دست آمده متمرکز شده است».
دور قبلی مذاکرات بر سر آتش‌بس در غزه، به دلیل مخالفت تل‌آویو با پیشنهادهای حماس، به نتیجه نرسید.
مقاومت حماس تاکید کرده بود با طرح پیشنهادی نشست پاریس با روحیه مثبت برخورد کرده است، با این هدف که شامل آتش‌بس کامل، پایان دادن به جنگ غزه، بازسازی آن، لغو محاصره این باریکه و تبادل اسرا باشد.
از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ تاکنون، حملات رژیم صهیونیستی علیه غیرنظامیان و به‌ویژه زنان و کودکان در نوار غزه بیش از ۲۸ هزار شهید و ده‌ها هزار مجروح بر جای گذاشته است.

منظور از این عنوان این است که صهیونیست‌ها ادعا می‌کنند که در مذاکرات پاریس به پیشرفتی قابل توجه دست یافته‌اند. این ادعا نشان می‌دهد که آنان امیدوار به رسیدن به یک توافق مزبور هستند و اعتقاد دارند که مذاکرات پاریس به نتایج مثبتی خواهد انجامید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Related
شگفتی‌های نخلستان‌های بوشهر: زیبایی و شکوه در آغوش خزانات طبیعت قلعه رودخان: حصنی افسانه‌ای پر از زیبایی شادی کودکان فلسطینی پس از یافتن قطره‌ای از آرامش + فیلم نبرد مرزبانان آمریکایی با مهاجرین غیرقانونی: وضعیت نگران کننده و راه‌های درمان ۔ آمادگی ملت ایران پس از آموزش ۱۴۰۰ ساله از اهل‌بیت (ع) + ویدیو
Categories
Hashtag
آمریکا اخبار حوادث اخبار سلامتی ارتش رژیم صهیونیستی اسامه حمدان اسرائیل اسراییل الهلال الهلال عربستان امریکا انتخابات انتخابات 1402 انتخابات مجلس انگلیس اوکراین ایالات متحده آمریکا تل آویو جنبش حماس جنگ روسیه و اوکراین جنگ غزه جو بایدن حزب الله لبنان حماس حوادث روسیه رژیم صهیونیستی ستاد انتخابات کشور سلامت سپاهان صهیونیست طوفان الاقصی عملیات طوفان الاقصی غزه فرانسه فلسطین فوتبال قانون انتخابات لیگ قهرمانان آسیا مسجدالاقصی مسکو مصر مقاومت فلسطین ناتو واشنگتن کاخ سفید