اعتراض روسیه به توهین بایدن به پوتین: واکنش هیجان انگیز مسکو به آمریکا

2024 فوریه 23

ای بابا، این عکس یک آقایی به نام آناتولی آنتونوفه که سفیر روسیه در واشنگتن هست. او گفته که آمریکا به روسیه توهین کرده و این کارشان بی‌شعوری و فقدان عقل سلیمه. همچنین بایدن، رئیس جمهور آمریکا، در یک جلسه برای جمع‌آوری پول برای انتخابات، پوتین، رئیس جمهور روسیه، رو دیوانه و حرامزاده خوانده. پوتین هم گفته که بایدن رو بیشتر از ترامپ دوست داره. خب، تازه چند ساله که رفتارهای این دو کشور به همین شکل شده و فکر کنم اینو اونها رو بیشتر به انتخابات جدیدشون مربوط می‌کنه.

به گزارش تاپ طنز، آناتولی آنتونوف سفیر روسیه در واشنگتن پنجشنبه شب در کانال تلگرامی سفارت گفت: ما یادداشت اعتراضی شدیدی را به دلیل توهین ظالمانه و غیرقابل قبول رهبری آمریکا به رئیس جمهوری روسیه ارسال کردیم.
آنتونوف خاطرنشان کرد، بعید است که یک عذرخواهی ساده وضعیت را حل کند. «البته مقامات ایالات متحده این کار را انجام نخواهند داد.»
وی افزود: دقیق‌تر بگویم، ما انتظار نداریم که واکنش مناسبی ببینیم. با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، چنین رفتارهایی مانند این به یک اتفاق عادی تبدیل می‌شوند.
سفیر روسیه اظهار کرد: ما مطمئن هستیم که لفاظی‌های غیرقابل قبول مقامات ایالات متحده صرفا نشان‌دهنده بی‌کفایتی و فقدان عقل سلیم در سیاست فعلی آنها در روسیه است.
به گزارش رویترز، بایدن هفته جاری ریس جمهوری آمریکا در جریان یک جلسه برای جمع‌آوری کمک‌های مالی برای انتخابات ۲۰۲۴، پوتین را «دیوانه» و ” حرامزاده ” خواند.
وی در این جلسه خصوصی در سانفرانسیسکو در حالیکه درباره تغییرات آب و هوایی سخن می‌گفت، اظهار کرد: ما یک دیوانه مانند پوتین و دیگران داریم و همیشه باید نگران جنگ هسته‌ای باشیم اما تهدید موجود برای بشریت، اقلیمی است.
ولادیمیر پوتین پنجشنبه در واکنش به اهانت رئیس جمهوری آمریکا که همتای روسی خود را دیوانه خواند، بار دیگر تکرار کرد که جو بایدن را برای ریاست کرسی کاخ سفید به ترامپ ترجیح می دهد.

منظور از عنوان یادداشت اعتراضی روسیه به آمریکا، نقد و انتقاد اعلام شده توسط دولت روسیه به دولت آمریکا در رابطه با توهین بایدن به پوتین است. این یادداشت نشان دهنده اعتراض و نارضایتی روسیه از رفتار و توهین‌های بایدن نسبت به رهبری روسیه می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Related
شگفتی‌های نخلستان‌های بوشهر: زیبایی و شکوه در آغوش خزانات طبیعت قلعه رودخان: حصنی افسانه‌ای پر از زیبایی شادی کودکان فلسطینی پس از یافتن قطره‌ای از آرامش + فیلم نبرد مرزبانان آمریکایی با مهاجرین غیرقانونی: وضعیت نگران کننده و راه‌های درمان ۔ آمادگی ملت ایران پس از آموزش ۱۴۰۰ ساله از اهل‌بیت (ع) + ویدیو
Categories
Hashtag
آمریکا اخبار حوادث اخبار سلامتی ارتش رژیم صهیونیستی اسامه حمدان اسرائیل اسراییل الهلال الهلال عربستان امریکا انتخابات انتخابات 1402 انتخابات مجلس انگلیس اوکراین ایالات متحده آمریکا تل آویو جنبش حماس جنگ روسیه و اوکراین جنگ غزه جو بایدن حزب الله لبنان حماس حوادث روسیه رژیم صهیونیستی ستاد انتخابات کشور سلامت سپاهان صهیونیست طوفان الاقصی عملیات طوفان الاقصی غزه فرانسه فلسطین فوتبال قانون انتخابات لیگ قهرمانان آسیا مسجدالاقصی مسکو مصر مقاومت فلسطین ناتو واشنگتن کاخ سفید