برخورد کشتی غول‌پیکر با پل در چین: حادثه‌ای ناگوار و جذاب

2024 فوریه 23

سلام دوست عزیز، این عکس یک پل شکسته شده است که بتازگی در چین اتفاق افتاده. یک کشتی به این پل برخورد کرده و باعث شکسته شدن پل شده است. این حادثه در بندر گوانگژو رخ داده است و خیلی ناراحت‌کننده است، چون پنج ماشین و یک موتورسیکلت هم آسیب دیده‌اند. اگر تو توجه نکنی، ممکنه برخی از اشیا و ماشین‌ها پیدا نشن. به همین دلیل باید همیشه دقت کنی و به اشیا و موتور و ماشین‌ها احترام بزاری.

بنا به اعلام مقامات چینی، امروز بر اثر برخورد یک کشتی با پل و شکسته شدن پل، حادثه‌ای مرگبار در بندر گوانگژو در جنوب چین رخ داد. در این حادثه پنج دستگاه خودرو و یک موتورسیکلت آسیب دیدند.

منظور از این عنوان این است که در فیلم، یک کشتی بزرگ و غول‌پیکر به یک پل در چین برخورد می‌کند. این برخورد موجب ایجاد یک حادثه بزرگ و ویرانگر می‌شود که تأثیرات آن بر زندگی مردم و منطقه قابل توجه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Related
شگفتی‌های نخلستان‌های بوشهر: زیبایی و شکوه در آغوش خزانات طبیعت قلعه رودخان: حصنی افسانه‌ای پر از زیبایی شادی کودکان فلسطینی پس از یافتن قطره‌ای از آرامش + فیلم نبرد مرزبانان آمریکایی با مهاجرین غیرقانونی: وضعیت نگران کننده و راه‌های درمان ۔ آمادگی ملت ایران پس از آموزش ۱۴۰۰ ساله از اهل‌بیت (ع) + ویدیو
Categories
Hashtag
آمریکا اخبار حوادث اخبار سلامتی ارتش رژیم صهیونیستی اسامه حمدان اسرائیل اسراییل الهلال الهلال عربستان امریکا انتخابات انتخابات 1402 انتخابات مجلس انگلیس اوکراین ایالات متحده آمریکا تل آویو جنبش حماس جنگ روسیه و اوکراین جنگ غزه جو بایدن حزب الله لبنان حماس حوادث روسیه رژیم صهیونیستی ستاد انتخابات کشور سلامت سپاهان صهیونیست طوفان الاقصی عملیات طوفان الاقصی غزه فرانسه فلسطین فوتبال قانون انتخابات لیگ قهرمانان آسیا مسجدالاقصی مسکو مصر مقاومت فلسطین ناتو واشنگتن کاخ سفید