تبدیل شدن پسر اسطوره به هم‌تیمی جدید مسی

2024 فوریه 23

این پسر جوان، فدریکو، یک بازیکن فوتبال است که در تیم آرژانتینوس جونیورز بازی می‌کند. تیم‌های مختلفی مثل ریورپلاته، رئال مادرید، لیورپول و یونایتد به دنبال جذب او بودند اما او تصمیم گرفت به تیم اینترمیامی بپیوندد. وی با این تیم قرارداد بسته و هشت میلیون یورو هزینه شده است.

پدر فدریکو، فرناندو ردوندو نیز یک بازیکن فوتبال مشهور بود که در تیم رئال مادرید بازی می‌کرد. او به تیم کمک کرد تا دو جام قهرمانی لیگ را بردند. از بازی‌های وی در دهه ۹۰ میلادی هنوز هم خاطره‌انگیز است.

به گزارش تاپ طنز، این هافبک دفاعی جوان برای آرژانتینوس جونیورز بازی‌ می‌کرد و بازیکن ثابت تیم زیر ۲۳ ساله‌های آرژانتین است. گفته شده بود ریورپلاته او را می‌خواهد و در اروپا علاوه بر رئال، لیورپول و یونایتد نیز خواهان فدریکو هستند اما مقصد بعدی او اینترمیامی بود.

اینتر میامی برای خرید ردوندو هشت میلیون یورو هزینه کرد و قرارداد او تا ۲۰۲۷ با بند تمدید تا ۲۰۲۸ است.
فرناندو ردوندو، پدر فدریکو، در اواسط دهه ۹۰ میلادی از تنریف به رئال مادرید پیوست و تا سال ۲۰۰۰ برای این تیم بازی‌هایی به یادماندنی انجام داد. ردوندو نبض خط میانی رئال بود و کمک کرد این تیم دو لیگ قهرمانان ببرد.

این عنوان به این موضوع اشاره دارد که پسری که به عنوان یک بازیکن بسیار برجسته در تیم رئال مادرید شناخته می‌شود، به عنوان هم‌تیمی جدید و همکاری با لیونل مسی، یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال، پذیرفته شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Related
شگفتی‌های نخلستان‌های بوشهر: زیبایی و شکوه در آغوش خزانات طبیعت قلعه رودخان: حصنی افسانه‌ای پر از زیبایی شادی کودکان فلسطینی پس از یافتن قطره‌ای از آرامش + فیلم نبرد مرزبانان آمریکایی با مهاجرین غیرقانونی: وضعیت نگران کننده و راه‌های درمان ۔ آمادگی ملت ایران پس از آموزش ۱۴۰۰ ساله از اهل‌بیت (ع) + ویدیو
Categories
Hashtag
آمریکا اخبار حوادث اخبار سلامتی ارتش رژیم صهیونیستی اسامه حمدان اسرائیل اسراییل الهلال الهلال عربستان امریکا انتخابات انتخابات 1402 انتخابات مجلس انگلیس اوکراین ایالات متحده آمریکا تل آویو جنبش حماس جنگ روسیه و اوکراین جنگ غزه جو بایدن حزب الله لبنان حماس حوادث روسیه رژیم صهیونیستی ستاد انتخابات کشور سلامت سپاهان صهیونیست طوفان الاقصی عملیات طوفان الاقصی غزه فرانسه فلسطین فوتبال قانون انتخابات لیگ قهرمانان آسیا مسجدالاقصی مسکو مصر مقاومت فلسطین ناتو واشنگتن کاخ سفید