توقیف دارایی‌های شرکت آلمانی توسط دادگاه روسیه: تصمیم سنگینی برای شرکت اروپایی

2024 فوریه 24

ایییی، نگاه کن چه تصویر جالبی داریم! اینجا دادگاه داوری در روسیه است که به شرکت آلمانی لینده تصمیم گرفته که دارایی هایش را کنفیسک کند. چرا؟ چون این شرکت از انجام قرارداد ساخت یک کارخانه فرآوری گاز در روسیه اجتناب کرده است. در واقع، قراردادی امضا شده بود اما به دلیل تحریم های اتحادیه اروپا علیه روسیه، شرکت آلمانی کار را تعلیق کرده است. حالا دادگاه تصمیم گرفته که بیش از ۱ میلیارد دلار دارایی لینده را توقیف کند تا خساراتی که به شرکت روسی رسیده است، پرداخت شود. این دارایی ها شامل سهام شرکت لینده در شرکت های روسی هستند. امیدوارم توضیحاتم را خوب فهمیده باشی! 🌟

به گزارش تاپ طنز، یک دادگاه داوری در روسیه به مصادره دارایی های شرکت آلمانی لینده به دلیل امتناع این شرکت از اجرای تعهداتش در قرارداد ساخت کارخانه فرآوری گاز در روسیه در سال ۲۰۲۲ رای داد.
این شرکت آلمانی در سال ۲۰۲۱ پیش پرداختی از یک شرکت روسی دریافت کرد، اما پس از آغاز پویش تحریم‌های اتحادیه اروپا علیه روسیه به دلیل عملیات نظامی در اوکراین، این شرکت، کار را به دلیل محدودیت‌های اتحادیه اروپا به حالت تعلیق درآورد.
دادگاه داوری منطقه سن پترزبورگ و لنینگراد به نفع شرکت روسی «روس چم الاینس» (آر سی ای) مشتری لینده رای داد و اعلام کرد که بیش از ۱ میلیارد دلار دارایی متعلق به لینده و شرکت های تابعه آن در اروپا باید توقیف شود تا خسارات و منافع مرتبط با نقض قرارداد را پوشش دهد.
به گفته دادگاه، کار در این قرارداد تحت تحریم های اتحادیه اروپا قرار نمی گیرد. از جمله دارایی های مورد بحث، سهام لینده در شرکت های روسی است.
شرکت «روس گاز دوبیچا» و شرکت گازپروم مالک شرکت آر سی ای هستند. این شرکت در ژوئیه ۲۰۲۱ با کنسرسیومی از شرکت لینده و شرکت صنایع سنگین رنسانس برای طراحی، تهیه و ساخت یک کارخانه فرآوری گاز در منطقه لنینگراد قراردادی امضا کرد.
شرکت آر سی ای پس از تعلیق کار در سال ۲۰۲۲، شکایتی را علیه شرکت لینده به مبلغ تقریباً ۱ میلیارد یورو تنظیم کرد.

این عنوان به تصویب حکمی اشاره دارد که دادگاه روسیه برای توقیف دارایی‌های یک شرکت آلمانی صادر کرده است. این تصمیم به معنی اجرای تعییناتی است که بر اساس قوانین روسیه، دارایی‌های این شرکت در این کشور مسدود شده و قابل دسترسی نیستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Related
شگفتی‌های نخلستان‌های بوشهر: زیبایی و شکوه در آغوش خزانات طبیعت قلعه رودخان: حصنی افسانه‌ای پر از زیبایی شادی کودکان فلسطینی پس از یافتن قطره‌ای از آرامش + فیلم نبرد مرزبانان آمریکایی با مهاجرین غیرقانونی: وضعیت نگران کننده و راه‌های درمان ۔ آمادگی ملت ایران پس از آموزش ۱۴۰۰ ساله از اهل‌بیت (ع) + ویدیو
Categories
Hashtag
آمریکا اخبار حوادث اخبار سلامتی ارتش رژیم صهیونیستی اسامه حمدان اسرائیل اسراییل الهلال الهلال عربستان امریکا انتخابات انتخابات 1402 انتخابات مجلس انگلیس اوکراین ایالات متحده آمریکا تل آویو جنبش حماس جنگ روسیه و اوکراین جنگ غزه جو بایدن حزب الله لبنان حماس حوادث روسیه رژیم صهیونیستی ستاد انتخابات کشور سلامت سپاهان صهیونیست طوفان الاقصی عملیات طوفان الاقصی غزه فرانسه فلسطین فوتبال قانون انتخابات لیگ قهرمانان آسیا مسجدالاقصی مسکو مصر مقاومت فلسطین ناتو واشنگتن کاخ سفید