دیدار جذاب جو و جیک بایدن با خانواده‌ی ناوالنی

2024 فوریه 23

این عکس یکی از کسانی است که به نام ناوالنی معروفه. او در روسیه زندانی بود ولی برای مبارزه با فساد و برای آزادی روسیه تلاش می‌کرد. متاسفانه او یک روز بعد از یک پیاده‌روی، دچار مشکل شد و از دست داد. این موضوع برای همه ما بسیار ناراحت‌کننده است و باید به او و خانواده‌اش احترام بگذاریم. حالا رییس جمهور آمریکا هم قصد داره تحریم‌هایی علیه روسیه و رئیس جمهور این کشور رو اعمال کنه. امیدوارم که او روحیه دوباره پیدا کنه و روسیه آزادی بیشتری رو تجربه کنه.

به گزارش تاپ طنز، کاخ سفید پنجشنبه شب در بیانیه‌ای اعلام کرد که این دیدار در کالیفرنیا انجام شد و بایدن «تسلیت قلبی» خود را به خانواده ناوالنی اعلام کرد.
کاخ سفید افزود که بایدن در این دیدار «شجاعت باورنکردنی ناوالنی و میراث وی در مبارزه با فساد و مبارزه برای یک روسیه آزاد و دموکراتیک» را ستود.
بایدن در صحبت با خبرنگاران نیز اظهار کرد که واشنگتن قصد دارد در ارتباط با درگذشت ناوالنی، تحریم‌هایی علیه روسیه و ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری این کشور اعمال کند.
خبرگزاری ریانووستی روز جمعه گذشته به نقل از منابع قضایی روسیه اعلام کرد: ناوالنی که در حال گذراندن دوران محکومیت در زندانی در منطقه یامالو-نِنِتس روسیه بود، روز جمعه ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ بعد از یک پیاده‌روی احساس ناخوشایندی کرد و بی‌درنگ هوشیاری خود را از دست داد.
بنا بر این گزارش، کارکنان پزشکی زندان برای احیای وی وارد عمل شدند و یک تیم فوریت های پزشکی فراخوانده شد؛ آنها سعی کردند ناوالنی را احیا کنند، اما موفق نشدند.
ناوالنی منتقد سرشناس حکومت روسیه که به‌دلیل محکومیت‌های قبلی زندانی بود، ۱۳ مرداد در پایان یک محاکمه دیگر به ۱۹ سال زندان محکوم شد.
ناوالنی ۴۷ ساله که در دهه اخیر سرسخت‌ترین منتقد پوتین معرفی می‌شد، در دادگاه‌های قبلی به جرم «کلاهبرداری و سرپیچی از احکام قضایی» در مجموع به ۱۱ سال و ۶ ماه زندان محکوم و سازمان او به عنوان «سازمان افراطی» غیرقانونی اعلام شد.

منظور از این عنوان این است که بایدن قرار است با خانواده ناوالنی دیدار کند و با آنها دیدار و گفتگو کند. این موضوع نشان از اهمیت ویزیت و گفتگو با خانواده‌ی ناوالنی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Related
شگفتی‌های نخلستان‌های بوشهر: زیبایی و شکوه در آغوش خزانات طبیعت قلعه رودخان: حصنی افسانه‌ای پر از زیبایی شادی کودکان فلسطینی پس از یافتن قطره‌ای از آرامش + فیلم نبرد مرزبانان آمریکایی با مهاجرین غیرقانونی: وضعیت نگران کننده و راه‌های درمان ۔ آمادگی ملت ایران پس از آموزش ۱۴۰۰ ساله از اهل‌بیت (ع) + ویدیو
Categories
Hashtag
آمریکا اخبار حوادث اخبار سلامتی ارتش رژیم صهیونیستی اسامه حمدان اسرائیل اسراییل الهلال الهلال عربستان امریکا انتخابات انتخابات 1402 انتخابات مجلس انگلیس اوکراین ایالات متحده آمریکا تل آویو جنبش حماس جنگ روسیه و اوکراین جنگ غزه جو بایدن حزب الله لبنان حماس حوادث روسیه رژیم صهیونیستی ستاد انتخابات کشور سلامت سپاهان صهیونیست طوفان الاقصی عملیات طوفان الاقصی غزه فرانسه فلسطین فوتبال قانون انتخابات لیگ قهرمانان آسیا مسجدالاقصی مسکو مصر مقاومت فلسطین ناتو واشنگتن کاخ سفید