صادرات تراکتور به آفریقا و آمریکای جنوبی: توسعه بازارهای جدید و تبادل با نهاده و گوشت

2024 فوریه 23

سلام دوست من! این عکس یک تراکتور نشون میده، تراکتورها ماشین های بزرگ و قدرتمندی هستن که برای کارهای سنگین استفاده میشن. برای مثال وقتی مزرعه ها زمین ها رو میکنن و گندم و جو میکارن از تراکتور استفاده میکنن. حالا یک مرد به نام سید محمد موسوی در مورد تولید و صادرات تراکتورها صحبت کرده. اون گفته که امسال میخوان ۴۰ هزار دستگاه تراکتور بسازن و به کشورهای دیگه هم بفرستن. این کار به کشورمون کمک میکنه و اقتصادشونو قوی تر میکنه. سید محمد موسوی گفته که تولید بیشتره از نیاز کشورمونه، یعنی اگه بیشتر تراکتور بسازیم میتونیم به کشورهای دیگه هم بفروشیم. اونها هم تراکتور میخرن و در جواب ما چیزهای دیگه مثل گوشت، نهاده دامی و کالاهای دیگه وارد میکنن. اینطوری هر دو طرف میتونن از هم کمک بگیرن. امیدوارم حالا کمی بیشتر در مورد تراکتورها متوجه شدی!

به گزارش تاپ طنز، سید محمد موسوی در خصوص وضعیت تولید و صادرات تراکتور در کشور، اظهار داشت: برنامه امسال تولید ۴۰ هزار دستگاه تراکتور است که براساس برنامه ریزی انجام شده این هداف در حال تحقق است.
معاون صنایع ماشین آلات و تجهیزات پزشکی وزارت صمت افزود: براساس برآوردها نیاز کشور به تراکتور سالانه حدود ۲۵ هزار دستگاه است‌.
وی بیان داشت: براساس برنامه ریزی انجام شده مقرر شد تا مازاد تولید تراکتور صادر شود بنابراین تاکنون اقداماتی در این باره انجام شده و ارزش صادرات در این بخش ۲۲ میلیون دلار بوده است.
موسوی گفت: یکی از برنامه ها برای صادرات تراکتور که با همکاری سازمان توسعه تجارت ایران طراحی شده است، صادرات تراکتور به شکل تهاتر به کشورهای آفریقایی و آمریکای جنوبی است و از آنجا گوشت، نهاده دامی و کالاهای دیگر وارد می.شود.
وی افزود: برای تحقق این موضوع اقداماتی در حال انجام است.

این عنوان بیان می‌کند که تراکتورهای تولید شده در ایران صادرات به کشورهای آفریقا و آمریکای جنوبی راه اندازی کرده اند و در این رابطه توافقاتی با نهاده‌ها و کشتارگاه‌های گوشت این مناطق برای ارائه خدمات پس از فروش و خدمات پس از فروش انجام شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Related
شگفتی‌های نخلستان‌های بوشهر: زیبایی و شکوه در آغوش خزانات طبیعت قلعه رودخان: حصنی افسانه‌ای پر از زیبایی شادی کودکان فلسطینی پس از یافتن قطره‌ای از آرامش + فیلم نبرد مرزبانان آمریکایی با مهاجرین غیرقانونی: وضعیت نگران کننده و راه‌های درمان ۔ آمادگی ملت ایران پس از آموزش ۱۴۰۰ ساله از اهل‌بیت (ع) + ویدیو
Categories
Hashtag
آمریکا اخبار حوادث اخبار سلامتی ارتش رژیم صهیونیستی اسامه حمدان اسرائیل اسراییل الهلال الهلال عربستان امریکا انتخابات انتخابات 1402 انتخابات مجلس انگلیس اوکراین ایالات متحده آمریکا تل آویو جنبش حماس جنگ روسیه و اوکراین جنگ غزه جو بایدن حزب الله لبنان حماس حوادث روسیه رژیم صهیونیستی ستاد انتخابات کشور سلامت سپاهان صهیونیست طوفان الاقصی عملیات طوفان الاقصی غزه فرانسه فلسطین فوتبال قانون انتخابات لیگ قهرمانان آسیا مسجدالاقصی مسکو مصر مقاومت فلسطین ناتو واشنگتن کاخ سفید