صعود تاریخی تیم رم بدون سردار؛ جهانبخش با پنالتی خراب کردنده + فیلم

2024 فوریه 23

سلام دوست من، این تصویر یک بازی فوتبال رو نشون میده که توی ایتالیا اتفاق افتاده. دو تیم به اسم رم و فاینورد با هم بازی کردن و اولش توو زمان معمولی و زمان اضافه هر دوتاشون یکی بودن. بعدش با ضربات پنالتی تیم رم برنده شد. جالبه که یکی از بازیکنای ایرانی به نام علیرضا جهانبخش هم توی این بازی بود. ولی متاسفانه اون ضربه پنالتی‌ای که زد رو هدر داد. اینم نتایج چندتا بازی دیگه که انجام شد.

به گزارش تاپ طنز، رم و فاینورد در بازی برگشت مرحله یک‌شانزدهم‌ نهایی لیگ اروپا در ایتالیا به مصاف هم رفتند که این بازی هم در وقت‌های قانونی و اضافه با تساوی یک بر بک به پایان رسید تا دو تیم نتیجه دیدار رفت را تکرار کنند.
سردار آزمون و علیرضا جهانبخش، ملی‌پوشان ایرانی دو تیم رم و فاینورد در این بازی نیمکت‌نشین بودند اما نکته جالب ورود جهانبخش در دقیقه ۱۲۰ برای زدن ضربه پنالتی بود.
اما در ضربات پنالتی رم با نتیجه ۴ بر ۲ فاینورد را مغلوب کرد و جهانبخش پنالتی سوم تیمش را از دست داد تا شب تلخی را در پایتخت ایتالیا تجربه کند.

نتایج سایر بازی‌ها به شرح زیر است:
مارسی ۳ (۵) – (۳) ۱ شاختار دونیتسک
اسپارتا پراگ ۴ (۶) – (۴) ۱ – گالاتاسرای
اسپورتینگ لیسبون ۱ (۴) – (۲) یانگ بویز

منظور از این عنوان این است که در بازی فوتبالی که تیم رم بازی می‌کرد، در شبی که بازی به پنالتی‌ها رسید، سردار آزمون، بازیکن ایرانی تیم رم اصلاح‌پذیر، پنالتی را از دست داد و موجب شکست تیمش شد. این وقایع در فیلمی به تصویر کشیده شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Related
شگفتی‌های نخلستان‌های بوشهر: زیبایی و شکوه در آغوش خزانات طبیعت قلعه رودخان: حصنی افسانه‌ای پر از زیبایی شادی کودکان فلسطینی پس از یافتن قطره‌ای از آرامش + فیلم نبرد مرزبانان آمریکایی با مهاجرین غیرقانونی: وضعیت نگران کننده و راه‌های درمان ۔ آمادگی ملت ایران پس از آموزش ۱۴۰۰ ساله از اهل‌بیت (ع) + ویدیو
Categories
Hashtag
آمریکا اخبار حوادث اخبار سلامتی ارتش رژیم صهیونیستی اسامه حمدان اسرائیل اسراییل الهلال الهلال عربستان امریکا انتخابات انتخابات 1402 انتخابات مجلس انگلیس اوکراین ایالات متحده آمریکا تل آویو جنبش حماس جنگ روسیه و اوکراین جنگ غزه جو بایدن حزب الله لبنان حماس حوادث روسیه رژیم صهیونیستی ستاد انتخابات کشور سلامت سپاهان صهیونیست طوفان الاقصی عملیات طوفان الاقصی غزه فرانسه فلسطین فوتبال قانون انتخابات لیگ قهرمانان آسیا مسجدالاقصی مسکو مصر مقاومت فلسطین ناتو واشنگتن کاخ سفید