غلامی به عنوان سرمربی تیم پیروز شد!

2024 فوریه 24

ایییییییییی، سلام دوستان! ببینید، این عارف غلامی است، یک بازیکن فوتبال خیلی خوب. او تصمیم گرفته است که از تیم فوتبال استقلال خداحافظی کند و برود توی یک تیم دیگه به نام «زرینسکی موستار» در کشور بوسنی. او در این تیم، که در رده دوم لیگ برتر بوسنی حضور دارد، بازی خواهد کرد.

دورو براتون یه عکس اونجوری که توی خبر هست. می‌بینید که اون با لباس آبی و سرخ و سفیده. امیدوارم که توی تیم جدیدش موفق باشه و خیلی خوشحالم که این خبر رو بهتون گفتم. منتظر همه‌ی بازیهای جدید اون هستیم! شاید بعدا بیشتر هم از اون بشنویم. وای، چه جالب!

به گزارش تاپ طنز، عارف غلامی بازیکن تیم فوتبال استقلال که امروز با انتشار پستی در صفحه شخصی خود از هواداران این تیم خداحافظی کرده بود به لیگ برتر بوسنی پیوست.
یکی از رسانه‌های ورزشی کشور بوسنی با انتشار تصویری از عارف غلامی از او به عنوان یک خرید مهم برای «زرینسکی موستار» نام برد. این تیم در رده دوم لیگ برتر بوسنی حضور دارد.

این عنوان به معنای آن است که عارف غلامی بعد از مدتی توانست به عنوان رهبر تیم شناخته شود و موفق به رسیدن به این موقعیت بزرگ شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Related
شگفتی‌های نخلستان‌های بوشهر: زیبایی و شکوه در آغوش خزانات طبیعت قلعه رودخان: حصنی افسانه‌ای پر از زیبایی شادی کودکان فلسطینی پس از یافتن قطره‌ای از آرامش + فیلم نبرد مرزبانان آمریکایی با مهاجرین غیرقانونی: وضعیت نگران کننده و راه‌های درمان ۔ آمادگی ملت ایران پس از آموزش ۱۴۰۰ ساله از اهل‌بیت (ع) + ویدیو
Categories
Hashtag
آمریکا اخبار حوادث اخبار سلامتی ارتش رژیم صهیونیستی اسامه حمدان اسرائیل اسراییل الهلال الهلال عربستان امریکا انتخابات انتخابات 1402 انتخابات مجلس انگلیس اوکراین ایالات متحده آمریکا تل آویو جنبش حماس جنگ روسیه و اوکراین جنگ غزه جو بایدن حزب الله لبنان حماس حوادث روسیه رژیم صهیونیستی ستاد انتخابات کشور سلامت سپاهان صهیونیست طوفان الاقصی عملیات طوفان الاقصی غزه فرانسه فلسطین فوتبال قانون انتخابات لیگ قهرمانان آسیا مسجدالاقصی مسکو مصر مقاومت فلسطین ناتو واشنگتن کاخ سفید