واکنش نخستین قطبی به شایعه حضور در تیم پرسپولیس

2024 فوریه 23

این عکس بازی فوتبال رو نشون می‌ده. یحیی گل‌محمدی که قبلا سرمربی تیم پرسپولیس بود، الان دیگه اونجا نیست. یکی از سرمربی‌هایی که ممکنه به جای او بیان، اسمش افشین قطبیه. او الان تیم ونکوور کانادا رو هدایت می‌کنه. اینجوری هست که یحیی گل‌محمدی رفت و حالا شایعات هست که احتمالا او به پرسپولیس برمی‌گرده. افشین قطبی خودش هم میگه که پرسپولیس برایش خیلی ویژه و عزیزه و امیدواره که تصمیمات خوبی گرفته بشه و تیم دوباره قهرمان بشه. او همچنین میگه که هیچکس باهاش تا حالا صحبت نکرده.

به گزارش تاپ طنز، پس از جدایی یحیی گل‌محمدی از پرسپولیس در پایان رقابت‌های نیم فصل لیگ برتر، نام چند سرمربی برای هدایت سرخ‌ها در نیم فصل دوم مطرح شد که یکی از این سرمربیان، افشین قطبی بود.
قطبی که سابقه هدایت پرسپولیس و تیم ملی ایران را در کارنامه خود دارد، در حال حاضر سرمربی تیم ونکوور کانادا است اما با این حال صحبت‌های مختلفی در خصوص حضور مجدد او در فوتبال ایران و حضور در پرسپولیس مطرح می‌شد.
افشین قطبی امشب در گفتگویی تلویزیونی به این شایعاتی که در نیم فصل مطرح می‌شد، واکنش نشان داد و در پاسخ به این سوال که آیا در نیم فصل پیشنهادی از پرسپولیس دریافت کرده بود، گفت: من احساس می‌کنم پرسپولیس از بچگی تا الان همیشه خانه من بوده و هست. آقای یحیی گل‌محمدی واقعا نتایج خوبی گرفت و من متاسف شدم که ایشان رفت.
او ادامه داد: پرسپولیس همیشه برای من عزیز بوده و انشالله تصمیمات مثبتی گرفته می‌شود که بتوانند نتایج خوبی بگیرند و قهرمانی را برگردانند. پرسپولیس قهرمان قلب همه است.
قطبی سپس در پاسخ به اینکه مسئولان پرسپولیس با او صحبتی نکرده بودند، با خنده گفت: همانطور که گفتم صحبتی نشده است. هیچکس با من صحبت نمی‌کند.

این عنوان به معنای واکنش قطبی و مثبت تماشاگران و طرفداران تیم فوتبال پرسپولیس به شایعه‌ها یا اخبار منفی مربوط به تیم است. این واکنش نشان دهنده عشق و اعتقاد قاطع تماشاگران به تیم محبوبشان می‌باشد و نشانه حمایت آن‌ها از بازیکنان و مربیان پرسپولیس است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Related
شگفتی‌های نخلستان‌های بوشهر: زیبایی و شکوه در آغوش خزانات طبیعت قلعه رودخان: حصنی افسانه‌ای پر از زیبایی شادی کودکان فلسطینی پس از یافتن قطره‌ای از آرامش + فیلم نبرد مرزبانان آمریکایی با مهاجرین غیرقانونی: وضعیت نگران کننده و راه‌های درمان ۔ آمادگی ملت ایران پس از آموزش ۱۴۰۰ ساله از اهل‌بیت (ع) + ویدیو
Categories
Hashtag
آمریکا اخبار حوادث اخبار سلامتی ارتش رژیم صهیونیستی اسامه حمدان اسرائیل اسراییل الهلال الهلال عربستان امریکا انتخابات انتخابات 1402 انتخابات مجلس انگلیس اوکراین ایالات متحده آمریکا تل آویو جنبش حماس جنگ روسیه و اوکراین جنگ غزه جو بایدن حزب الله لبنان حماس حوادث روسیه رژیم صهیونیستی ستاد انتخابات کشور سلامت سپاهان صهیونیست طوفان الاقصی عملیات طوفان الاقصی غزه فرانسه فلسطین فوتبال قانون انتخابات لیگ قهرمانان آسیا مسجدالاقصی مسکو مصر مقاومت فلسطین ناتو واشنگتن کاخ سفید